Adverteren bij Radio 573

24 x 7 muziek, nieuws en opinie!

Ideeën

Uw product of dienst staat centraal. We kijken samen met uw bedrijf hoe we de meest effectieve campagne kunnen opzetten!

Resultaten

Omdat Radio 573 een webradiostation is, kunnen we gemakkelijk resultaten meten. Hierdoor weet u altijd waar u aan toe bent!

Service

Ons team staat altijd klaar om een kopje koffie met u te drinken. Maak een afspraak en we gaan z.s.m. vrijblijvend een gesprek aan!

Bereik

Radio 573 is 24 X 7 in de lucht. Door 24-uurs programmering en thema’s aan te bieden is er altijd wat te luisteren!

Hiep, hiep hoera 1 jaar

Vanaf 1 februari 2016 is Radio573 officieel begonnen met de uitzendingen. Radio573 wil die ruimte opvullen waar de landelijke en regionale media nu zaken laten liggen. Het is ook een geheel nieuw en innoverend medium waarbij het voor de medewerkers nog zoeken is.

De komende periode vieren wij daarom onze eerste verjaardag.  In deze tijd worden dan ook een aantal leuke prijzen verloot, beschikbaar gesteld door lokale bedrijven.

Heeft u interesse om via onze mediakanalen te adverteren? U kunt het uitproberen. Van 1 februari 2017 tot en met 31 december 2017 krijgt u namelijk 50% korting op onze advertentieprijzen!

Adverteren & Sponseren

Internet is een groeimarkt en krijgt daardoor als marketingmiddel steeds meer impact. Deze trend zet zich elke dag door! Door de toename van breedband en het aantal mensen op internet wordt er steeds meer online verkocht, het gemiddeld bestede bedrag per koper is volgens internet statistieken inmiddels ca € 1500,- per jaar.

Ruim 13 miljoen Nederlanders hebben internet en 85% van deze internetters gebruikt het medium om informatie te vergaren over producten en diensten en favoriete muziek via laptop, tablet of smartphone online beluisteren. Uit onderzoek blijkt dat nu al bijna de helft van de Nederlanders van 18 jaar en ouder weleens online naar de radio luistert.

De afgelopen jaren is online radio luisteren sterk in populariteit gestegen. Luisterde negen jaar geleden één op de vijf Nederlanders online naar de radio, vandaag de dag ligt dat percentage al bijna op één op de twee. Het éénrichtingsverkeer dat het begrip ‘radio’ de afgelopen decennia is geweest, is steeds verder aan het veranderen.

Contactformulier

11 + 8 =